راهنمای خرید بهترین پنکک برای پوست خشک

نقد و بررسی لوازم آرایشی بهداشتی

راهنمای خرید بهترین پنکک برای پوست خشک

۳۷ بازديد

راهنمای خرید بهترین پنکک برای پوست خشک

علاقه به آرایشی ماندگار و زیبا که در طول روز خراب نشده و به صورت طولانی مدت بر روی پوست با دوام مناسبی خود را حفظ کند، یکی از موضوعات مورد علاقه خانم ها است. خوشبختانه امروزه انواع مختلف لوازم آرایشی و بهداشتی تولید شده است که نیاز تمامی افراد را به محصولات مورد نیاز برطرف می سازد.

در زمان های گذشته افرادی که دارای پوست خشک بودند، ترجیح می دادند که از کرم پودر استفاده نمایند تا چربی موجود در آن آرایش یکدست تر و پوستی صاف را به آن ها اهدا کند. اما امروزه انواعی از پنکیک ها طراحی و تولید شده است که مخصوص پوست های خشک بوده و کاملاً سازگار با این پوست ها تولید شده اند.

انتخاب درست پنکیک برای پوست خشک

تفاوت بافت، ظاهر و ساختار پوست های خشک با انواع پوست های نرمال و چرب سبب شده تا افرادی که دارای این نوع پوست هستند نیاز به مراقبت بیشتری از پوست خود احساس کنند. پوست های خشک طراوت لازم و کافی را نداشته و میزان آب آن کم می باشد.

به همین علت استفاده از پنکیک مناسب پوست های معمولی سبب پوسته پوسته شدن صورت شما شده و به خوبی روی پوست شما نمی خوابد. همان گونه که می ‌دانید پنکیک در مرحله پایانی میکاپ مورد استفاده قرار می گیرد. اما در صورتی که دارای پوست خشکی باشید معمولا از زدن پنکیک خودداری می کنید.

زیرا می دانید که زدن پنکیک سبب افزایش خشکی پوست می گردد. امروزه انواعی از پنکیک مناسب برای پوست های خشک تولید شده که می توانید با استفاده از آن ها زیبایی آرایش خود را دو چندان کنید. این مدل پنکیک ها به شما کمک می ‌کنند که میکاپی شگفت انگیز را تجربه کرده و ظاهری یکنواخت با پوششی فوق العاده به پوست شما دهد.

نحوه استفاده از پنکیک روی پوست خشک

مهم ترین موضوعی که برای استفاده از پنکیک وجود دارد آن است که بهترین پنکیک را برای پوست خود انتخاب کنید. اما این موضوع به تنهایی کافی نبوده و در صورتی که نحوه استفاده از آن را به خوبی ندانید به نتیجه دلخواه نخواهید رسید.

برای استفاده از پنکیک روی پوست خشک مراحل زیر را به ترتیب و با دقت طی نمایید:

  1. پوست خود را با شوینده مناسب شستشو داده و از تمیز بودن آن اطمینان حاصل کنید. این مرحله بسیار حائز اهمیت بوده و لازم است که پوست شما عاری از هر گونه آلودگی باشد.
  2. از یک مرطوب کننده مناسب که با پوست خشک شما هماهنگ است برای رطوبت رسانی به پوست استفاده کنید.
  3. پس از گذشته ۱۵ الی ۲۰ دقیقه که از جذب کرم مرطوب کننده اطمینان حاصل نمودید، از سی سی کرم که با پوست خشک متناسب است استفاده نمایید. علت استفاده از سی ‌سی ‌کرم این است که پوست شما را مجدد رطوبت رسانی کرده و تا حدودی لکه های سطحی پوست شما را می پوشاند.
  4. پد آرایشی اسفنجی مخصوص خود را با پاشیدن مقداری اسپری آب مرطوب کرده و آن را به پنکیک آغشته کنید. سپس پد حاوی پنکیک را با زدن ضرباتی آرام بر روی پوست خود پخش کنید.
  5. پس از آن که میکاپ شما به اتمام رسید، از یک اسپری فیکساتور برای ماندگاری بیشتر آرایش خود استفاده کنید.

 

نکات مهم استفاده از پنکیک برای پوست خشک

مجموعه از نکات وجود دارد که با رعایت کردن آن ها می توانید نتیجه ای بهتر حین استفاده از پنکیک برای پوست خشک را کسب نمایید.

نکات تکمیلی استفاده از پنکیک برای پوست خشک به شرح زیر هستند:

  • به صورت یک باره صورت خود را از پنکیک پر نکنید! به جای آن می توانید پنکیک را به آرامی و با لایه های نازک بر روی پوست صورت خود زده و بخش ‌های مختلف آن را کامل کنید.
  • هنگام خرید پنکیک برای پوست خشک به رنگ آن توجه کرده و نزدیک ترین رنگ به پوست خود را انتخاب نمایید. این موضوع سبب هماهنگی رنگ آرایش با پوست شما شده و در یک دست و طبیعی به نظر رسیدن رنگ آرایش شما نقش بسزایی دارد.
  • یک پنکیک خوب تنها وابسته به برند و مارک آن نیست! نحوه استفاده از پنکیک بسیار مهم بوده و می تواند آن را به بهترین و بدترین بخش آرایش شما تبدیل کند.
  • برای استفاده اصولی و مناسب است پنکیک مناسب با پوست خشک و حداکثر کارایی لازم است که مراحل آن را با دقت و قدم به قدم طی نمایید.

خرید بهترین پنکیک برای پوست خشک

در گذشته استفاده از کرم پودرها به جای پنکیک برای پوست های خشک رواج بسیاری داشت؛ اما امروزه با وجود پنکیک های مناسب پوست خشک دیگر احتیاجی به استفاده از کرم پودر نخواهد بود! زیرا که یک پنکیک مناسب برای پوست خشک می‌ تواند تمامی نیازهای شما را به یک محصول آرایشی فوق العاده برطرف سازد. پس برای خرید بهترین پنکک مناسب پوست خود، همین حالا اقدام نمایید.

 
پنکیک حاوی روغن آرگان ژرورا
 
 
پنکک فشرده ضد آب لابلا جیوانی
 

سوالات متداول درباره بهترین مارک پنکیک برای پوست خشک

یکی از بزرگ ترین دغدغه افرادی با پوست خشک، خرید پنکیک است. یافتن پنکیک برای پوست خشک در گذشته امری دشوار به شمار می آمد، اما امروزه بسیار راحت شده و با مراجعه به فروشگاه های لوازم آرایشی می توان این محصول را خریداری نمایید.

با عرضه این محصول به بازار سوالات متعددی در خصوص آن شکل گرفته است. به همین علت سعی شد تا در این مقاله به سوالات مربوط با خرید بهترین پنکیک برای پوست خشک پاسخ داده شود.

 

روش استفاده از پنکیک مخصوص پوست خشک چگونه است؟

نحوه استفاده از پنکیک برای پوست خشک دارای مجموعه ای از مراحل است که با طی نمودن آن ها می توانید حداکثر کارایی را از پنکیک های پوست خشک داشته و پوستی یکدست و زیبا را برای خود به ارمغان آورید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.